۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۱۱۸۹۴۵
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی سختی قطعاً خواهد بود و باید در زمین بهترین عملکرد را داشته باشیم و با تمرکز بالا آماده بازی فردا شویم تا به موفقیت برسیم. خیلی خوشحالیم که فردا هواداران‌مان هم در کنار ما هستند.
کد خبر: ۳۴۸۶۰
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط،  جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هوادار اظهار داشت: ابتدا بابت تأخیر در برگزاری نشست عذرخواهی می‌کنم. درباره بازی فردا باید بگویم که مثل تمام بازی‌ها با تمام تمرکز برای بازی باید آماده شویم. بازی سختی قطعاً خواهد بود و باید در زمین بهترین عملکرد را داشته باشیم و با تمرکز بالا آماده بازی فردا شویم تا به موفقیت برسیم. خیلی خوشحالیم که فردا هواداران‌مان هم در کنار ما هستند. من از روز اول گفتم که همیشه مدیون هواداران استقلال هستم و امیدوارم که فردا بتوانیم یک بازی خوب و باکیفیت و همراه با نتیجه برای هواداران به ارمغان بیاوریم.

در این فصل هر تیمی که بیشتر بازیکن داشته باشد قطعاً موفق‌تر خواهد بود
وی درباره آخرین وضعیت گوستاوو بلانکو و اینکه گفته می‌شود باید قرارداد بازیکنان کاهش پیدا کند تا قرارداد مهاجم آرژانتینی ثبت شود، گفت: بلانکو بازیکن باکیفیتی است و ما نیاز داریم از او استفاده کنیم به ویژه در شرایط فعلی که کمبود بازیکن هم داریم. اگر قرارداد امید حامدی‌فر ثبت شود فکر می‌کنم 18 بازیکن داریم، وگرنه 17 نفر داریم که یک نفر آنها دروازه‌بان است. ما از اول فصل دوست داشتیم که تیم پرمهره و بازیکنانی داشته باشیم که در طول فصل به ما کمک کنند، چون پیش‌بینی‌ می‌کردم که چه شرایط سختی خواهیم داشت و با توجه به بازی‌های تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا و همین‌طور وقفه‌هایی که در لیگ به وجود می‌آید، لیگ سختی برای همه تیم‌ها خواهد بود و هر تیمی که بیشتر بازیکن داشته باشد قطعاً موفق‌تر خواهد بود.

برچسب ها: جواد نکونام استقلال
ارسال نظر
آخرین اخبار